Het is bijna zover..... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Yvet Mestrom - WaarBenJij.nu Het is bijna zover..... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Yvet Mestrom - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover.....

Blijf op de hoogte en volg Yvet

29 September 2015 | Nederland, Roermond

Na lang voorbereiden is het zover, a.s. zaterdag vlieg ik naar Indonesië om aan mijn grote avontuur te gaan beginnen. Voor de eerste keer alleen op reis en voor de eerste keer zover weg. De maanden, weken en dagen ben ik al heeeel lang aan het aftellen. En wat leek het lang te duren, maar nu de laatste paar weken gaat het heel snel. Nu is het nog maar 3,5 dag!

Alleen al de voorbereidingen waren voor mij een avontuur: even naar Den Haag om een visum aan te vragen terwijl de NS een stroomstoring heeft en er aan de noodrem wordt getrokken, de week erna weer terug om het visum op te halen, een vulkaan in Indonesië die onrustig was, een vliegticket boeken terwijl de pc blijft vast hangen, een vaccinatie die vrijwel niet leverbaar is en waar wil ik allemaal naar toe in Indonesië en hoe ga ik dat doen (trein, bus, auto, vliegtuig)?
De voorbereidingen zijn nu klaar en zelfs mijn koffer gaat dicht!
Ik heb er veel zin in en ben benieuwd wat me allemaal te wachten staat!

Groetjes Yvet

Ps: dan blijkt deze blog het dorpje Horn niet te kennen, dan maar vanuit Roermond!!

  • 29 September 2015 - 16:23

    Jos Mestrom:

    Yvet, wij wensen jou alle goeds toe en geniet van de "reis".
    Mick, Helmie en Jos.

  • 30 September 2015 - 14:52

    Mad:

    Heee Yvet! Ben trots op je... je gaat gewoon ff alleen op reis... we gaan je zeker volgen! Zo zijn we op kamp en zo ben jij in Indonesië SUPER kus Mad

  • 03 Oktober 2015 - 17:41

    Lea Thissen:

    yvet veel plezier en wat knap dat je dat aandurft pas goed op jezelf en tot ziens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roermond

Mijn eerste reis

Op naar Indonesië om twee maanden alleen te gaan backpacken!

Recente Reisverslagen:

07 December 2015

Het afscheid

18 November 2015

Terug op Java!

12 November 2015

Bali!!

03 November 2015

Op naar Bali!

01 November 2015

Oeps foutje...
Yvet

Actief sinds 06 Sept. 2015
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 10169

Voorgaande reizen:

28 Februari 2018 - 24 Maart 2018

Marokko 2018

01 November 2017 - 25 November 2017

Gambia 2017

25 September 2016 - 21 Oktober 2016

Sumatra

03 Oktober 2015 - 01 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: